امنیت لازمه حیات هر جامعه  

امنیت مقدمه و لازمه حیات هر جامعه ای است که استقرار آن جز با همکاری و مشارکت عمومی ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهردر جلسه هم اندیشی با فرماندهان پایگاه حوزه مقاومت امام سجاد (ع)،گفت: بدون شک امنیت مقدمه و لازمه حیات هر جامعه ای است که استقرار آن جز با همکاری و مشارکت عمومی ممکن نیست.

وی افزود : مفهوم امنیت به تدریج و با توسعه تمدن بشری دگرگون شده، چنان که مفهوم امنیت برخلاف گذشته که صرفا در امان ماندن از تهدیدات نظامی بود، دچار تغییر و تحولات اساسی شده به گونه ای که امنیت دیگر معادل تهدیدات نظامی نیست، بلکه ابعاد تازه ای از زندگی اجتماعی را به خود اختصاص داده که امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از مهمترین آنهاست.

سرهنگ مرادی ریشه بسیاری از ناهنجاری ها، جرایم و آسیب های اجتماعی را عدم آگاهی جوانان و نوجوانان وآحاد مردم از حیله ها و ترفندهای گوناگون دشمنان انقلاب دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در کنار همه این موضوعات و اقدامات عملیاتی پلیس، بحث اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش به صورت ویژه در دستور کار است که این اقدامات ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را در پی داشته است.

وی تاکید فراوانی به نقش پایگاههای حوزه در ایجاد آرامش و امنیت در مناطق و روستاها داشته و نسبت به نصب دوربین های مدار بسته و ایجاد گشت های تلفیقی در پیشگیری از سرقت و شناسایی افراد ناشناس و مشکوک در حوزه استحفاظی هم نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/آ

حیات هر جامعه  متکی به امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار